Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Polityka prywatności 
X
 
WERSJA PODSTAWOWA
WERSJA DLA NIEDOWIDZĄCYCH
Język:
Polish English French German
 
Miejski Zakład Komunikacji
w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
 
 
 
 
ZAPLANUJ PODRÓŻ
Sonda

Od kilku tygodni Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. prowadzi akcję informacyjną pod hasłem "Coolturalny pasażer". Czy możesz o sobie powiedzieć, że zachowujesz się jak "Coolturalny pasażer"?

Serwis MZK odwiedziło: 1361275

Zawieszenia działania Biura Obsługi Klienta od 1 stycznia 2019 r.

Według przeprowadzonych przez Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. analiz wynika, że Klienci coraz częściej rezygnują z tradycyjnych bezpośrednich wizyt w Biurze Obsługi Klienta, wybierając bardziej nowoczesne kanały łączności tj. telefon, e-mail lub formularz kontaktowy na stronie internetowej www.mzk-gorzow.com.pl . Systematycznie od roku 2012 zmniejsza się ilość petentów obsługiwanych przez Biuro Obsługi Klienta, i tak:

·         w roku 2012  - Biuro Obsługi Klienta obsłużyło 17.899 osób,

·          w roku 2013 – Biuro Obsługi Klienta obsłużyło 10.438 osób,

·         w roku 2014 – Biuro Obsługi Klienta obsłużyło 7.594 osoby,

·         w roku 2015 – Biuro Obsługi Klienta obsłużyło 6.215 osób,

·         w roku 2016 – Biuro Obsługi Klienta obsłużyło 4.963 osoby,

·         w roku 2017 –  Biuro Obsługi Klienta obsłużyło 4.630 osób,

·         w okresie od stycznia do października 2018 roku – Biuro Obsługi Klienta obsłużyło 3.595 osób.

 

Dlatego, też Spółka w celu racjonalizacji kosztów od dnia 1 stycznia 2019 r. zawiesza funkcjonowanie Biura Obsługi Klienta, które znajduje się w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Drzymały 10, ale jednocześnie informujemy, iż zadania realizowane do tej pory przez Biuro Obsługi Klienta tj. sprzedaż powierzchni reklamowych, przyjmowanie skarg i wniosków oraz sprzedaż wydruków rozkładów jazdy przeniesione zostaną do siedziby Spółki przy ul. Kostrzyńskiej 46 i realizowane będą przez Dział Dyspozycji Przewozów (pok. 4) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

Jednocześnie informujemy, iż kasy biletowe znajdujące się w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Drzymały 10 będą w dalszym ciągu otwarte w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00 oraz w soboty od godz. 9.30 do godz. 13.00.

 
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością