Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
 
 
Pozostałe

Obsługa interesantów

Godziny pracy oraz terminy i sposób załatwiania interesantów:

Sekretariat zakładu:

  • 700 - 1500 od poniedziałku do piątku,

Centrum Obsługi Klienta (ul.Drzymały):

  • 800 - 1600 od poniedziałku do piątku,

Skargi i wnioski interesantów

Skargi i wnioski interesantów, zgodnie z zarządzeniem Dyrektora MZK, mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).

Skargi należy adresować:

Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Kostrzyńska 46

66-400 Gorzów Wlkp.

tel: (95) 7287-800

fax: (95) 7287-801

e-mail: mzk@mzk-gorzow.com.pl

Serwis internetowy MZK Gorzów Wlkp.:

http://www.mzk-gorzow.com.pl

Termin załatwiania: bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia skargi lub wniosku do zakładu.

Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością