Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Polityka prywatności 
X
 
WERSJA PODSTAWOWA
WERSJA DLA NIEDOWIDZĄCYCH
Język:
Polish English French German
 
Miejski Zakład Komunikacji
w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
 
 
 
 
Wnioski i reklamacje
ZAPLANUJ PODRÓŻ
Sonda

Od kilku tygodni Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. prowadzi akcję informacyjną pod hasłem "Coolturalny pasażer". Czy możesz o sobie powiedzieć, że zachowujesz się jak "Coolturalny pasażer"?

Serwis MZK odwiedziło: 1345794

Wnioski i reklamacje

Jeśli chcą Państwo złożyć wniosek lub reklamacje dotyczącą funkcjonowania komunikacji miejskiej prosimy o pobranie poniższego formularza. Po pobraniu formularz należy wypełnić i złożyć w Centrum Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. lub przesłać pocztą.


pdfFormularz wniosku/reklamacji - kliknij tutaj aby odczytać bez pobierania

Jeśli chcą Państwo złożyć reklamacje dotyczącą nieprawidłowej pracy automatów do sprzedaży biletów np. automat nie wydał reszty, automat nie wydał biletu itp. prosimy o pobranie poniższego formularza. Po pobraniu formularz należy wypełnić i złożyć w Centrum Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. lub przesłać pocztą.

pdfFormularz reklamacji - Automat biletowy - kliknij tutaj aby odczytać bez pobierania

 

Formularz wniosku/reklamacji
Jeżeli inny niż adres zamieszkania.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Kostrzyńska 46, 66-400 Gorzów Wielkopolski 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email iod@mzk-gorzow.com.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usługi wniosku/reklamacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub podmioty współpracujące w procesie reklamacji 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat, 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz ich nie podanie uniemożliwia rozpatrzenie wniosku/reklamacji.
 
Formularz reklamacji
Automat biletowy
Jeżeli inny niż adres zamieszkania.
*należy podać nr wozu
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Gorzów Wlkp. – Urząd Miasta z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, reprezentowany przez Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Kostrzyńska 46, 66-400 Gorzów Wielkopolski. 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mzk-gorzow.com.pl , 3)celem przetwarzania jest rozpatrzenie wniosku/reklamacji, podstawą prawną przetwarzania jest Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub podmioty współpracujące w procesie reklamacji , 5) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat, na podstawie jednolitego rzeczowego wykazu akt, 7) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, 8)Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w trybie zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowane, 9) podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz ich nie podanie uniemożliwia rozpatrzenie wniosku/reklamacji
 
 
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością