Czwartek, 27 marca 2025
pochmurno
4°C

STANOWISKO MISTRZ W WYDZIALE PRZEWOZÓW AUTOBUSOWYCH

 

 

 

Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o. o.

poszukuje kandydatów do pracy  na stanowisko

 

MISTRZ W WYDZIALE PRZEWOZÓW AUTOBUSOWYCH

 

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  1. Zapewnienie należytej organizacji pracy i kontroli wewnętrznej  na powierzonym stanowisku pracy ze szczególnym uwzględnieniem samokontroli wykonywanych zadań i czynności.
  2. Przyjmowanie zamówień, analizowanie stanów magazynowych i zamawianie części będących wynikiem powstałych awarii autobusów.
  3. Określanie przyczyn awarii części i podzespołów w autobusach, składanie wniosków do Działu Zamówień Publicznych i nadzorowanie realizacji zamówienia.
  4. Prowadzenie ścisłej współpracy z Działem Zamówień Publicznych w sprawie zamawiania i nadzorowania terminowej realizacji zamówień.
  5. Prowadzenie komputerowej ewidencji wymiany części i podzespołów w autobusach dla wyznaczonych części nowych i regenerowanych.
  6. Analizowanie i pisemne przedstawienia wniosków co do jakości monitorowanych części w autobusach, dotyczących czasookresu eksploatacji, awaryjności w połączeniu z ponoszonymi z tego tytułu kosztami.
  7. Prowadzenie i nadzorowanie trybu reklamacyjnego dla części wysyłanych do reklamacji.
  8. Ewidencjonowanie i rozliczanie części i podzespołów regeneracji zewnętrznej.
  9. Prowadzenie racjonalnej i oszczędnej gospodarki materiałowej ramach swoich kompetencji.
  10. Pobieranie i zdawanie materiałów i części zamiennych z magazynu na podstawie dokumentów obrotu materiałowego „RW”, ”ZW”, ”WZ”.
  11. Comiesięczna analiza materiałów zużytych do napraw pojazdów pod kątem zasadności wykonywanych napraw i zużytych materiałów.
  12. Zapobieganie sprzeniewierzeniu i rozkradaniu mienia stanowiącego własność Spółki.
  13. Wykonywanie zestawień ilościowych części i podzespołów do zamówień rocznych (specyfikacja części i podzespołów) na podstawie faktycznego zużycia i przewidywań zużycia  w okresie przyszłym.
  14. Sprawowanie nadzoru nad dyscypliną pracy i trzeźwością podległych pracowników.
  15. Organizowanie pracy brygad w sposób zapewniający należyte wykorzystanie czasu pracy, urządzeń oraz planowe i terminowe wykonanie zadań.
  16. Organizowanie i kontrolowanie stanowisk pracy, przygotowanie frontu robót, instruowanie pracowników o sposobie wykonywania zadań.
  17. Nadzorowanie terminowości i jakości wykonywanych zadań przez brygady poprzez dopilnowanie przestrzegania instrukcji technologicznych oraz kontrolę jakości jej wykonania.
  18. Kontrola wydatkowania środków finansowych Wydziału.
  19. Pilnowanie utrzymania porządku i estetyki miejsca pracy.
  20. Prowadzenie dokumentacji rozliczeń napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych autobusów.
  21. Prowadzenie dokumentacji i wyznaczenie terminów wykonania obsług technicznych autobusów.
  22. Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola zużycia ogumienia i akumulatorów.
  23. Prowadzenie i sprawdzanie rozchodów i przychodów materiałów eksploatacyjnych w autobusach.
  24. Sporządzanie rocznych raportów zużycia ogumienia.
  25. Sporządzanie kosztorysów napraw powypadkowych autobusów.
  26. Prowadzenie dokumentacji i wystawianie skierowań na badania lekarskie pracowników.
  27. Prowadzenie dokumentacji szkoleń bhp pracowników na stanowisku pracy.
  28. Nadzorowanie sporządzania dokumentacji czasu pracy (karty pracy) przez podległych pracowników.
  29. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.
  30. Nadzorowanie stosowania odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osobistej zgodnie z przeznaczeniem.
  31. Organizowanie,  przygotowywanie i prowadzenie prac w sposób zabezpieczający przed wypadkiem przy pracy, chorobami zawodowymi  i schorzeniami związanymi z warunkami środowiska pracy.
  32. Zapewnienie bezpiecznego i higienicznego stanu wyposażenia warsztatowego.
  33. Informowanie o powstałych zagrożeniach na stanowiskach pracy i zapobieganie im  w sposób uniemożliwiający powstanie jakiegokolwiek wypadku.
  34. Nadzorowanie stacji ładowania autobusów elektrycznych, obsługa programu EOS.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie o profilu technicznym samochodowym,
  • minimum 5 letni staż pracy,
  • minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Zainteresowane osoby  prosimy o  przedstawienie następujących informacji w formie pisemnej:

  1. imię i nazwisko,
  2. dane kontaktowe,
  3. wykształcenie,
  4. kwalifikacje zawodowe,
  5. przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  6. list motywacyjny.

i złożenie ich bezpośrednio w Sekretariacie Spółki – ul. Kostrzyńska 46, Gorzów Wlkp. lub na adres mailowy (mzk@mzk-gorzow.com.pl), w terminie do 21.03.2025 r.

Wybrani kandydaci, którzy spełnią wymagania zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana kandydatom indywidualnie.

Gorzów Wlkp., 10.03.2025  r.

 

 

 

 

 

KLAUZULA RODO

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. ul. Kostrzyńska 46 66-400 Gorzów Wlkp.,

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mzk-gorzow.com.pl,

3) celem przetwarzania jest rekrutacja na stanowisko mistrz w Wydziale Przewozów Autobusowych  - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27  kwietnia 2016 r. oraz  Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające w ramach świadczenia usług dla administratora

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a po upływie tego okresu zostaną zniszczone,

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 

 

 

 

 

powrót  do kategorii
Następny

Pozostałe
aktualności

DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!