Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Polityka prywatności 
X
 
WERSJA PODSTAWOWA
WERSJA DLA NIEDOWIDZĄCYCH
Język:
Polish English French German
 
Miejski Zakład Komunikacji
w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
 
 
 
 
Sonda
Od kilku lat istnieje możliwość zakupu biletu okresowego za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym, w związku z tym chcielibyśmy dowiedzieć się dlaczego nie są Państwo zainteresowani korzystaniem z takiej formy dystrybucji biletów?

Serwis MZK odwiedziło: 3621110

 

Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o., informuje, że po aktualizacji systemu mPay mogą pojawić się problemy z dostępem do elektronicznych biletów jednorazowych (dotyczy tylko użytkowników systemu Android).

Jak wyjaśnia przedstawiciel firmy mPay, po aktualizacji systemu bilet jednorazowy o nominale 3 zł jest dostępny, ale pod innym rodzajem biletu, stąd mogą występować problemy z zakupem. Aby usunąć ten problem należy odświeżyć listę biletów, w tym celu Pasażerowie powinni wyjść i ponownie wejść do aplikacji.

Firma mPay bardzo Państwa przeprasza za powstałe niedogodności związane z tą sytuacją, w razie problemów prosimy kontaktować się bezpośrednio z działem obsługi klienta: tel. +48 34 390 55 57 (pn.-pt. w godz. 8:00 – 18:00), e-mail: bok@mpay.com.pl.

 
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością