Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Polityka prywatności 
X
 
WERSJA PODSTAWOWA
WERSJA DLA NIEDOWIDZĄCYCH
Język:
 
Miejski Zakład Komunikacji
w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
 
 
 
 
Informacje
Sonda
Od kilku lat istnieje możliwość zakupu biletu okresowego za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym, w związku z tym chcielibyśmy dowiedzieć się dlaczego nie są Państwo zainteresowani korzystaniem z takiej formy dystrybucji biletów?

Serwis MZK odwiedziło: 5859272

MZK wspólnie z Miastem ruszają z pilotażowym programem, który ma docelowo wprowadzić bezgotówkowy system płatności za bilety komunikacji miejskiej. 30 marca zostaną uruchomione trzy biletomaty stacjonarne. Pasażerowie kupią w nich bilet jednorazowy, a po kilku tygodniach również okresowy.

Biletomaty pojawią się przy:

- ul. Drzymały przed Kasami biletowymi MZK,
- ul. Wróblewskiego przy sklepie Stokrotka,
- ul. Marcinkowskiego przy Pegazie.

Płatność w biletomatach będzie mogła być realizowana tylko w formie bezgotówkowej tj. karta płatnicza lub BLIK. 

 

INSTRUKCJA ZAKUPU BILETU W STACJONARNYCH AUTOMATACH DO SPRZEDAŻY BILETÓW

 

 

 

INSTRUKCJA ZAKUPU BILETU W STACJONARNYCH AUTOMATACH DO SPRZEDAŻY BILETÓW

Po dotknięcie ekranu biletomatu pojawi się logo MZK z napisem „KUP BILET PAPIEROWY”, które należy dotknąć.

01

Następnie należy wybrać rodzaj biletu jaki chcemy zakupić do wyboru na chwilę obecną mamy bilety jednorazowe oraz krótkookresowe.

Kolejny krok to wybór strefy na jaką chcemy zakupić bilet, do wyboru mamy strefę miejską, strefę podmiejską oraz strefę specjalną.


W kolejnym kroku wybieramy przysługującą ulgę (normalny, ulgowy) i wciskamy przycisk „DALEJ”.


Wybieramy liczbę sztuk biletów i wciskamy przycisk „DALEJ”.


Wybieramy sposób płatności – do wyboru mamy dwie formy płatności KARTA lub BLIK.


W przypadku wyboru płatności kodem BLIK wyprowadzamy KOD i wciskamy przycisk „ZAPŁAĆ BLIKIEM”, następnie po zakończeniu transmisji danych otrzymamy zakupione bilety.

W przypadku wyboru płatności KARTĄ PŁATNICZĄ postępujemy zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na terminalu płatniczym.


Po zakończeniu płatności (KARTA PŁATNICZA lub BLIK) rozpocznie się proces drukowania biletu, który należy odebrać z zasobnika znajdującego się poniżej ekranu. Na koniec możemy wydrukować dokument potwierdzający zakup.


UWAGA:
W razie problemów z działaniem biletomatów należy zgłaszać problemy na specjalnej infolinii pod numerem telefonu: 801 789 405.
 

 
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością