Strona wykorzystuje pliki cookies, jeÅ›li wyrażasz zgodÄ™ na używanie cookies, zostanÄ… one zapisane w pamiÄ™ci twojej przeglÄ…darki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteÅ›my w stanie zagwarantować peÅ‚nej funkcjonalnoÅ›ci strony! Polityka prywatnoÅ›ci 
 
 
Pozostałe

Godziny pracy oraz terminy i sposób załatwiania interesantów:

Sekretariat zakładu:

  • 700 - 1500 od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku,

Centrum Obsługi Klienta (ul.Drzymały):

  • 800 - 1600 od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku,

Skargi i wnioski interesantów

Skargi i wnioski interesantów, zgodnie z zarządzeniem Dyrektora MZK, mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).

Skargi należy adresować:

Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Kostrzyńska 46

66-400 Gorzów Wlkp.

tel: (95) 7287-800

fax: (95) 7287-801

e-mail: mzk@mzk-gorzow.com.pl

Serwis internetowy MZK Gorzów Wlkp.:

http://www.mzk-gorzow.com.pl

Termin załatwiania: bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia skargi lub wniosku do zakładu.

Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością