Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Polityka prywatności 
X
 
WERSJA PODSTAWOWA
WERSJA DLA NIEDOWIDZĄCYCH
Język:
 
Miejski Zakład Komunikacji
w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
 
 
 
 
Wnioski i reklamacje
Sonda
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. planuje wznowienie otwierania drzwi przez pasażerów tj. uruchomienie "ciepłego guzika". Jakie jest Państwa zdanie na ten temat?

Serwis MZK odwiedziło: 6410022

Jeśli chcą Państwo złożyć wniosek lub reklamacje dotyczącą funkcjonowania komunikacji miejskiej prosimy o pobranie poniższego formularza. Po pobraniu formularz należy wypełnić i złożyć w Centrum Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. lub przesłać pocztą.


pdfFormularz wniosku/reklamacji - kliknij tutaj aby odczytać bez pobierania

Jeśli chcą Państwo złożyć reklamacje dotyczącą nieprawidłowej pracy automatów do sprzedaży biletów np. automat nie wydał reszty, automat nie wydał biletu itp. prosimy o pobranie poniższego formularza. Po pobraniu formularz należy wypełnić i złożyć w Centrum Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. lub przesłać pocztą.

pdfFormularz reklamacji - Automat biletowy - kliknij tutaj aby odczytać bez pobierania

 

Formularz wniosku/reklamacji
Formularz reklamacji
Automat biletowy
 
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością